Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Tart | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Żółtański adresKostrzyn zarejestrowany11.07.2007 @17:34:18 ostatnio na stronie19.04.2012 @12:17:36

Tyle powiem... Widziałem smoka !!







Tart oczami innych:

http://www.digart.pl/praca/4090581/Bezdomny.html






kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.zoltanski.carbonmade.com Gadu-Gadu1939580
digarty115 komentarze1209 posty na forum9

komputer / sprzęt
AMIGA 1000||ROM 129 Kb||MAGNETOFON||FDD||Procesor: 68000 7,14 MHz ||Commodore 1411 do CDTV||Mysz & joystick||Monitor Schneider GT65, kolor zielony (mono)||

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ps90    30.04.2009 @14:47:00
no na tych ostatnich zdjeciach to dajesz czadu :D
a to ostatnie to już w ogóle świetnei wyszło, to światło, kolorystyka. bajka nic tylko do jakiejs slawnej gazety na okladke wyslac :D
_______
Wierze w anioły.
Każdy z nas jest pobłogosławiony przez Boga po to,
aby opowiedzieć historię o swoim poprzednim cierpieniu osobie,
która stałeś sie dzisiaj.
~ps90    30.04.2009 @14:37:33
wszelkie szczere rady mile widziane
ale nie chce takiemu specowi jak Ty zawrac banki tymi moimi psudo zdjeciami hehe.
_______
Wierze w anioły.
Każdy z nas jest pobłogosławiony przez Boga po to,
aby opowiedzieć historię o swoim poprzednim cierpieniu osobie,
która stałeś sie dzisiaj.
~NatalyKlein    26.04.2009 @03:02:40
miło ze sie podoba, chodz ta moja galeria jest bardzo cc
chaotyczna..pozdrawiam
~grafffik    11.03.2009 @23:55:09
Dzięki za pomoc przy tworzeniu pracy http://www.digart.pl/praca/3303836/Brak_pomyslu_na_tlo.html
każda opinnia była dla mnie znacząca.
nowa wersja już jest.
czekam na ocenę
pozdrawiam.
marek
_______
http://www.streetracing.waw.pl - forum warszawskiego streetracingu.
zapraszam dużo okazji do zrobienia dobrej foty
~domagalski    03.03.2009 @20:17:25
Dzięki za odp, niestety nie miałem jeszcze do czynienia z tak jasnym obiektywem, co mam nadzieję szybko się zmieni, pozdrawiam
_______
Oceniać sprawiedliwie i zgodnie z stanem faktycznym, ot co!
~domagalski    03.03.2009 @20:10:23
No bywa Nie jest to blur w każdym razie Miało być trochę pod grafikę Gdyby każdy lubił to samo byłoby nudno - prawda ?
_______
Oceniać sprawiedliwie i zgodnie z stanem faktycznym, ot co!
~Piona    14.02.2009 @18:15:02
siemanko, dobrze focisz
~rok    08.02.2009 @13:40:39
no to gratuluje obiektywu! ponoć są i 0,9 ... pozdrawiam
+parus    19.01.2009 @10:54:14
miłego dnia
~taki1    02.01.2009 @03:59:18
tu również, szacun za amisię
_______

~talecha    14.12.2008 @23:12:22
to fajnie, że fajnie i tu również:D
_______
"Which way which hole which go
Everyone must spier**lać stąd" ;D
~szulzykk    14.12.2008 @23:04:42
Nie wydaje mnie sie zeby to bylo cos trudnego Moze jakies wskazowki :D
_______
Nikon D300s _ klamotki
~szulzykk    12.12.2008 @10:26:50
Wypas !
_______
Nikon D300s _ klamotki
~MakeMeCum    11.12.2008 @16:34:39
miło mi ;3 dziekuje
~loki211    30.11.2008 @17:28:26
Ta twarz często w galerii się pojawia, chyba lubi Twoje swiatełka
Skorzystałaby, ale za daleko
~tupett    30.11.2008 @17:01:28
ale ja nie mam przeszkolenia elektryka :P

moze zajmij się przemysłową produkcją takowych
~tupett    30.11.2008 @16:57:30
w sensie 'zrób to sam' ? czy gotowa?
~tupett    30.11.2008 @16:56:02
w pizdu... tez takie chce
~tupett    30.11.2008 @16:52:12
ło żesz...

to co widać na zdjęciu z łomem ?

~hulahulagsk    23.11.2008 @18:34:05
_______
http://www.turistcity.wordpress.com
miasto turystow...
~See7in    10.11.2008 @16:15:06
wielkie dzieki
_______
Big Pun - Beware
~hulahulagsk    10.11.2008 @16:10:51
tu też
_______
http://www.turistcity.wordpress.com
miasto turystow...
~dlugierzesy    07.11.2008 @20:01:33
dzieki dzieki
_______
if you want me, satisfy me...
~pu5z3k    06.11.2008 @16:02:38
podaj mi swoj numer kom...mam sprawę, dość pilną
~See7in    01.11.2008 @18:26:20
bardziej myślałem o inwestycji w 50/1.8, ale dzieki za rady.
_______
Big Pun - Beware
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt